Vår bästa tid är nu

Tidigare i vår fick jag ett mail från en föräldrar som tipsade oss att anlita Micke Gunnarsson som föreläsare till elever, föräldrar och lärare. Hon hade i sin tur blivit tipsad av en bekant. Jag googlade och hittade ett klipp som jag blev helt tagen av. Ta dig tiden och titta på klippet!


SETT2013 fick jag möjlighet att lyssna på honom och det är jag väldigt tacksam över. Efteråt gick jag därifrån med tårar längs med kinden utifrån en stor lyckokänsla i magen och tacksamhet i hjärtat. En av frågorna som han ställde var Vill jag själv vara elev i mitt eget klassrum?

20130423-220458.jpg

Må gott
Lina

Kommentera

