Pedagogsajterna i Sverige ökar

Att samla och synliggöra erfarenheter och kompetens tror jag är avgörande för en kommuns gemensamma utveckling och lärande av och med varandra. Jag tror även att det påverkar medarbetarnas känsla av samhörighet och stolthet över sitt arbete att synliggöra för alla det arbete som görs.

Pedagogsajterna i Sverige ökar, nu finns även Sundsvall, Värmland och Dalarna med. Om jag minns rätt är även Helsingborg och Östersund på G.  Jag har en stor önskan att detta skulle finnas även i Halmstad kommun med visionen som Kunskapsstaden. Jag har skrivit om detta tidigare, och det kan du läsa här.

Kommentera

