På väg till SETT

Alldeles strax sätter jag mig på tåget, tillsammans med mina två goa kollegor, för att påbörja res
an till Stockholm och SETT.

Det var efter SETT förra året som jag startade upp min blogg och som jag hade tusen tankar snurrandes av alla intryck jag fick.

Förväntningarna är stora inför dessa två dagar och genom att följa flödet på Twitter (#sett2014) förväntar jag mig att få ännu fler tankar, reflektioner och idéer.

Återkommer med inlägg om det jag får vara med om!

Kommentera

